אנו רואים עצמנו שותפים של לקוחותינו ביצירת מנוע צמיחה עסקי מרכזי​

מהניסיון שלנו בשטח למדנו כי הלקוח מבקש "פתרון" ולא "מוצר". לכן, במהלך הפגישה הראשונית ננסה קודם לזהות את מצוקות הארגון ואת הדרישות הנגזרות מהן, ורק לאחר מכן נבנה תהליך מופשט שבו יומחש איך הפתרון ייראה וכיצד יתבטא הרווח של החברה ממנו. לכל אורך ההליך ועד לשלב היישום וההרצה בשטח נצמיד לחברה מנהל פרויקטים, שיוודא שכל צרכי הארגון מתגשמים.

מה הלקוחות מספרים

פעילות המכללה