אנו רואים עצמנו שותפים של לקוחותינו ביצירת מנוע צמיחה עסקי מרכזי
מהניסיון שלנו בשטח למדנו כי הלקוח מבקש "פתרון" ולא "מוצר". לכן, במהלך הפגישה הראשונית ננסה קודם לזהות את מצוקות הארגון ואת הדרישות הנגזרות מהן, ורק לאחר מכן נבנה תהליך מופשט שבו יומחש איך הפתרון ייראה וכיצד יתבטא הרווח של החברה ממנו. לכל אורך ההליך ועד לשלב היישום וההרצה בשטח נצמיד לחברה מנהל פרויקטים, שיוודא שכל צרכי הארגון מתגשמים.
תהליכים מוצלחים שהובלנו

מקור הבעיה:
מערכת ישנה ובלתי מתקדמת הקשתה על סמנכ"לים לאשר הזמנות רכש מרחוק ובאופן מהיר, דבר שפגע משמעותית בניסיון לזרז תהליכים פשוטים.
מה עשינו:
הקמנו מערכת מתקדמת ייעודית ויצרנו חיבור בין המערכת הישנה לזו החדשה שתמכה בגרסת Mobile ובמתן אישורים דרך האפליקציה.

מקור הבעיה:
מערך התמיכה הטכנית במערכת ניהול נוכחות העובדים שבה מנוהלים רכיבי השכר (לרבות ותק, תוספות, לCibus וכדומה), עמד להיפסק. נעשו מספר רב של ניסיונות לשאוב את המידע למערכת חדשה וחכמה, ללא הצלחה מיטיבית.
מה עשינו:
בנינו מערכת חדשה על זו שכבר נבנתה, ושאבנו את הנתונים בעזרת טכנולוגיה חדשנית

מקור הבעיה:
הלקוח היה צריך להנגיש מידע ולשפר תהליכים קיימים במערכת SAP לניהול הארגון.
מה עשינו:
ביצענו מעקב אחר תנועות משתמשים בניסיון להבין כיצד לייעל פעולות באופן ידני, ובנוסף בעזרת מערכת UI/UX
ניטרנו פעולות של משתמשים שהתקשו לקבל מידע חיוני בזמן אמת.
פיתחנו תהליכים וממשקים המותאמים אישית לתהליכי הארגון, וחשפנו את המידע הרלוונטי היכן שזיהינו שהוא נדרש.
כיום משתמש הארגון בהמערכת שנתפרה לו אישית ובמקביל הוא ממשיך לבנות תהליכים חדשים.

מקור הבעיה:
מערכות החברה החלו לחוות קשיי ממשק בשל עלייה בתעבורת משתמשים.
מה עשינו:
איפסנו את המערכת הקיימת והקמנו אותה מחדש על ידי הקמת תשתיות נוספות חדשות ושדרוגן של אלה הקיימות, שעליהן הוספנו רצועות אבטחה קשיחות בהתאם לפרוטוקלי משרד החינוך. כיום יש לחברה מערכת שדורשת אפס מעורבות אנושית בצד הפיתוחי, המאפשרת לה להקים קורסים והכשרות בפשטות ובקלות.
מה הלקוחות מספרים

ענת באומל
Head of R&D Finance department
"אני רוצה לציין כי צוות הפיתוח של חברת פרוגיקס עובד במיומנות רבה, כנות וחריצות. נותנים מענה בכל שעה, פותרים בעיות, זמינים תמיד בטלפון ופיזית באתר. ממש כיף לי לעבוד איתם, לפני הכל הם אנשים! אכפת להם מהלקוח! בתור אחת שרואה מקרוב שלב אחר שלב איך הם עובדים, זה

גלעד פלדמן
SAP HXM Expert Consultant
"כל פרויקט שאנו מבצעים ביחד עובר הכנה מקדימה ומעמיקה בהתחשבות בצרכי הלקוח. צוות של פרוגיקס בוחר בקפדנות כלים חדשניים ופורצי דרך ומבצע את הפיתוח בעזרת כוח של אנשים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון רב שנים. בכל הפרויקטים שביצענו יחד עברנו שינויים ושדרוגים והתייעלות משמעותית בביצועים פנימיים בתוך הארגון".

יעקב נשיא
VP Information Systems
"אנחנו ב'אלמו' עובדים עם פרוגיקס כבר במספר רב של פרויקטים במערכות מידע. אנחנו מאתגרים את פרוגיקס בכל פעם מחדש. הם נותנים לנו מענה מפתיעים אותנו ביצירתיות ובמקצועיות רבה. לפרוגיקס צוות מקצועי שיודע להתמודד עם כל בעיה ואתגר בצורה יוצאת דופן. לעבוד עם צוות פרוגיקס זו הצלחה מבטיחה ובטוחה!"

גיא בוארון
מנהל מחלקת SAP ואינטגרציה
"אנחנו עובדים עם פרוגיקס במספר רב של פרויקטים במקביל. הצוות של חברת פרוגיקס מתמודד עם אתגרים רגולטוריים מיוחדים ורגישים. כל בקשה ופניה נענית במהירות, היחס מעולה, מרוצה וממליץ על השירות ומקצועית של פרוגיקס".

חיים ביילי
DATA Project Manager
"כל פרויקט שאנו מבצעים ביחד עובר הכנה מקדימה ומעמיקה בהתחשבות בצרכי הלקוח. צוות של פרוגיקס בוחר בקפדנות כלים חדשניים ופורצי דרך ומבצע את הפיתוח בעזרת כוח של אנשים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון רב שנים. בכל הפרויקטים שביצענו יחד עברנו שינויים ושדרוגים והתייעלות משמעותית בביצועים פנימיים בתוך הארגון".

אנדריי ניסטרנקו
מייסד ומנכ"ל
"עברנו בחברתנו שינויים ושדרוגים ניהוליים משמעותיים. עלינו ממערכות על גבי שרתים פיזיים למערכות ענן. את המהלך הובילו חברת פרוגיקס עם צוות מיומן. מהר מאוד התחברנו לשיטות העבודה שלהם. התוכנית יצאה לפועל, עמדה בזמנים, ועד היום אנו נהנים מהשירות האדיב והממושך שאנו מקבלים מחברת פרוגיקס!"